leka-2019.reismee.nl

De terugreis

Opstaan om 5 uur, geen ontbijt (doen we onderweg) alleen een kopje thee want alle bagage moet naar de ferry-kade en het huis moet nog een beetje ordentelijk worden achtergelaten. De terugreis gaat met de snelferry naar Namsos (2 uur varen), dan overstappen naar de bus naar Steinkjer en de trein van Steinkjer naar de luchthaven van Trondheim en dan 2 uur vliegen naar Schiphol. Kortom een hele trip met 6 grote koffers, 4 koelboxen en het hengelpakket allemaal 23 kg en niet vergeten de handbagage ... ook 10 kg per stuk. Alles verliep voorspoedig en we waren alweer snel thuis met de taxi die George, Wim en René thuis bracht.

De visweek is voorbij gevlogen ondanks het matige weer en de wind die ons parten speelde. Ik wil hierbij Rien bedanken voor devoortreffelijke voorbereiding van de gerechten, dat heeft veel tijd gescheeld.

Tja en dan rest de vraag ... hebben we Dirk gemist??? Uiteraard de lif-lafjes bij het eten, maar zijn uitgebreide menu’s (zo gegroeid in de loop der jaren) zijn voor een ander vrij ingewikkeld om te bereiden als Dirk vis schoonmaakt. In ieder geval heeft Rien nu meer ervaring als schipper!!

Tot een volgende keer,

Namens René, Wim, George, Wiegert en Rien.

Co

Dank je wel dat ik deelgenoot mocht zijn van jullie reisverhalen.

cees

Bedankt voor de verslagen. Ondanks het matige weer toch goed gevangen. Jullie hebben vast genoten.
Welkom thuis.

marinka

Inmiddels iedereen weer veilig thuis. Leuk dat ik weer mee kon lezen met jullie avonturen.

Dirk

Ik ga de volgende keer wel gewoon lekker viskuizen; kan Rien mooi koken! Mooi dat het allemaal goed verlopen is. Leuk dat jullie nog echte Noorse wafels zijn gaan snacken bij Gretha en Bjørn Harald.

Was de kat levensmoe; dat hij zomaar in een vistas met pilkers ging staan!

Rien

Bedankt René voor de organisatie,
mn Hoop op Geluk sjaal ligt nog in het huis denk ik... in ons Holland huis...
Inderdaad René de boot ervaring is me goed bevallen en het was kicken met dicht geknepen billen ...op zo n golvend water ….

Wim Entrop

Het was een leuk en interessant verhaal.Jammer van het weer.