leka-2019.reismee.nl

Haringparty

Afgelopen vrijdag werden de laatste puntjes op de i gezet voor de komende reis. Het versimpelde menu dat werd ingevoerd omdat Dirk dit jaar niet meegaat werd uitgebreid besproken. Rien en Wiegert hebben zich al bekommerd om het vlees. Verder kwam de ietwat spannende heenreis aanbod, we gaan dit jaar op 7 mei met het vliegtuig, de trein de bus en de snelboot naar Leka en dat op 1 dag en we kunnen geen vertragingen gebruiken. Een andere manier is er niet en als we een aansluiting missen dan wordt het improviseren.

Dirk had vrijdag nog wat zoute haringen en gebakken poontjes meegenomen om al vast in de juiste stemming te komen....nou dat is best gelukt gezien de foto's.


Reacties

Reacties

George

Het was weer MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Dirk

Ik vindt het aantal berichten om ons op de hoogte te houden tot nu wat onbevredigend. Drie frequentie mag best wel iets omhoog. Zo ben ik wel benieuwd wat het menu voor de week is en welke maat eieren jullie bij Isabel besteld hebben. Je weet dat ze Brama kippen heeft. Die leggen eieren bijna zo groot als een struisvogel :)

Dirk

Die Brahma’s wegen zo’n 5 kg per stuk. Dat zijn dus beste bouten!

Wiechert

Beste mensen
Ik heb niet zoon leuk bericht . Ik ben van de trap gevallen met schilderen .
EN BEN NAAR HET ZIEKENHUIS GEBRACHT.HEBBEN VEEL FOTOS GEMAAKT ,MAAR DE ENKEL WAS,
ERG OPGEZWOLLEN KONDEN ZO NIETS ZIEN ,MAAR IK ZIT WEL IN HET GIPS ,MOET VOLGENDE WEEK,
WEER TERUGKOMEN,DUS AFWACHTEN MAAR
GROETJES VAN WIECHERT.

- wiechert

Jammer dat ik niet op de haringparty kon zijn ,maar zo te zien smaakte ze goed.
Op de foto,s lijken het wel kabeljauwen bekken ,in plaats van jonge vogels .
Vooral die ene met die dikke buik.
Ik had al gereageerd maar de PC was stuk ,sorry.
Groet Wiechert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!