leka-2019.reismee.nl

Het ongeluk van Wiechert

Vorige week ontvingen we het volgende bericht:

René ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest.

En zit nu in het oranje GIPS,was niet gebroken, mijn enkel is wel gekneusd.
Mijn achillespees is ingescheurd, en mijn enkelband gescheurd,en een stukje bot afgebroken ....ik heb nu loopgips

------------------------------------------

Wat was er gebeurd? Wiechert is van een trap gevallen bij het schilderen. Morgen hopen we meer te horen, persoonlijk lijkt het mij een risico om in een wiebelende boot met deze kwetsuren te gaan vissen. Wordt vervolgd......

Reacties

Reacties

Dirk

Let niet op die lelijke knie en de haren die hier en daar uitsteken. Maar let vooral op de bij-passende schoen: een echte deksluiper.

Wiechert

Nou je zult van die stalpoten hebben als Dirk ,die kunnen zijn lichaam niet eens meer,
Dragen,of is dat soms een smoesje ,o,gebrek aan conditie dat kan het ook zijn.
Häaaaäaaaa haaaaaa

Groet Wiechert.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!