leka-2019.reismee.nl

Dirk gaat niet mee!!!

Welkom op de blog!

Voor velen is dit de eerste kennismaking met onze vistrip van 2019…we gaan weer naar Leka (Noorwegen) in een ietwat gewijzigde opstelling.

Tja onze grote kok, Dirk, gaat niet mee dit jaar......iets met baby’s (zijn dochter gaat bevallen) en heeele belangrijke vergadering in Griekenland (hij lijkt wel onvervangbaar op het RIVM!!!).

Wij denken dat hij niet zo goed meer durft te varen vanwege een muitende bemanning (http://leka-2018.reismee.nl/reisverhaal/351702/de-vierde-visdag/). Daarom hebben dit jaar niet die bijna-onbestuurbare bruine boot gehuurd maar eentje die makkelijker te varen zou moeten zijn.

Maar terug naar het menu, Dirk heeft er de laatste jaren een handje van gehad het menu steeds ingewikkelder te maken met als groot nadeel dat als hij vis staat te fileren het plaatsvervangende keukenpersoneel vervolgens voor een raadsel staat wat er nu bij wat in de pan moet. Kortom dat kan simpeler….gelukkig heeft Rien ook wel lol in het gekook en de voorbereidingen daarvan. De gehaktballen zijn in iedergeval al bruin!!

Ingrid

Hoi vissers,

Het menu voor de vis vakantie ziet er heerlijk uit.
Ik wens jullie een hele goede reis, en natuurlijk heel veel plezier met vissen.
En pas een beetje op mijn oude vader met zijn pootje ;)

Geniet van jullie vakantie mannen.

Groetjes Ingrid

George

Rene het ziet er weer prima uit en zal ook zo smaken ik hoop dat Rien niet te veel in de keuken staat want we hebben nu natuurlijk één fileerder tekort als Wiegert te lang staat wordt misschien zijn poot wel moe , maar dan nemen vanuit het huis wel een goede stoel voor hem mee kan die toch weer lekker in de vissen snijden
We maken er natuurlijk weer een fantastische week van
groetjes aan allemaal

Gert Jan

Wim Jij zorgt dat je de grootste vangt he'