leka-2019.reismee.nl

De heenreis

De reis is zeer voorspoedig gelopen, al had het vliegtuig een beetje vertraging. De overstap naar de trein was eenvoudig, de volgende overstap naar de bus was volgens het schema slecht 6 minuten, spannend dus. Gelukkig belde de zeer behulpzame conducteur de buschauffeur zodat hij wist dat we er aankwamen met 6 koffers, 4 koelboxen, 10 stuks handbagage en het hengelpakket van 220 cm. Het was even zweten om alle spullen over te brengen maar lukte vlotjes. De uitdaging daarna was om op tijd de snelferry in Namsos naar Leka te halen, de buschauffeur werkte heel erg mee door de ferry te bellen en de bus naast de ferrydeur te parkeren. In vliegende vaart de boel verhuisten op die manier stonden we al om 18:30 uur op het eiland..... een record en een wereld van verschil zo opeens hoog in Noorwegen te staan.

Hanneke

Fijn te horen dat alles soepeltjes verlopen is.
Mooie foto's . Gelukkig droog bij jullie. Veel plezier goede vangst de boxen moeten vol hoor.

Gert jan

Ik heb tot 940uur Naar vertrekkende vliegtuigen zitten kijken maar zag Julie niet langs komen en dat het met overstap tijden nog goed zal komen. Nog veel. visplezier.

Marinka

Super… wat een service en medewerking van conducteur, buschauffeur en de ferry. Alles gladjes verlopen dus. Nu bijkomen, uitpakken en genieten!!

Bert

Blij dat de reis prima is verlopen . Trouwens wie is die patser in de trein ?
De vis moet nog wel nog gevangen worden hoor !

Willem

Fijn dat alles zo meegewerkt heeft dat scheelt weer een slok op en borrel,