leka-2019.reismee.nl

2e visdag

Hoera stralende zon, extra vroeg opgestaan om om 6 uur aan het ontbijt te zitten (dat lukt nooit met Dirk). We waren al vóór 8 uur op het water, Wiegert en Rien in de snelle witte boot (aka drijvende badkuip, omdat hij zo hoog op het water ligt), Wim, George en René op de bekende langzamere blauwe boot. We hebben de bekende stekken bij Dolma bezocht. Het was erg zoeken naar de vis terwijl de wind aantrok. Iedereen ving zijn visje wel maar geen echte uitschieters, Rien verspeelde helaas een kleine heilbot. Uiteindelijk bleek dat we 12 kg filet hadden. Als klap op de vuurpijl had onze verhuurder zijn Mercedes stationcar bij het huis neergezet om Wiegert in rond te rijden, hij is tenslotte 3 weken van een ladder gevallen en mag nog niet te veel lopen.

Reacties

Reacties

Ingrid

Hoi mannen,

Wat leuk om weer wat van jullie te lezen.
Is het nog geen bed tijd voor jullie haha
Leuke foto van jullie bij de Mercedes.

Groetjes Ingrid

Dirk

Ik ben stik jaloers!
Zie ik me daar die Rien op mijn plekkie aan de eettafel zitten zeg. Dat is het geluksplekje. Wie daar zit vangt heilbot.

Dirk

Hoe zit het nu met de fietsen, nu jullie de auto van Karl Oddvar hebben?

Dirk

Daar zat vrogger een 90 pk Honda achter die witte boot en liep hij 40 km/u.
Die er nu achter zit is behoorlijk kleiner.

Rien

hoi Dirk
mm tafelplek is met meerderheid van stemmen mij toegewezen...ja ik ga voor die heilbot...hij komt...

Wiebren en Gerda

Leuk om te lezen en te zien hoe jullie het in Noorwegen hebben. Veel plezier met elkaar en een goeie vangst!

Henny Bakkenist

leuk al die foto's ik bekijk ze met plezier. Blijf ze maken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!