leka-2019.reismee.nl

Inpakken de laatste loodjes

Gisteren druk in de weer geweest met de inpaksessie in Woerden. Om al die hengels van de 5 vissers ordentelijk in kokers te krijgen zodat ze ook de reis gaan overleven was een hele klus. Gelukkig was George van de partij om te assisteren. Mijn eigen koffer waar alle visspullen een kwart - koffer in beslag nemen en de winterlaarzen die pas ruimte kosten zitten erin. De visoveral en een deel van de kleding in een een vacuumzak in de andere helft van de koffer. Vanmiddag weer naar Woerden om de 2 koelboxen met levensmiddelen te verpakken. Morgen om 5:30 uur de taxi, we gaan om 9:20 uur de lucht in met KLM.

Marinka

Beste vissers,
Een hele goede reis gewenst. Zal spannend worden begreep ik. Leuk weer mee te lezen. Lekker vissen met zn allen en ik hoop dat het weer een beetje mee zit. Vooral genieten en aan het menu te zien zal ook dat wel goed komen. Doe voorzichtig !

anja.van.den.berg@rivm.nl

Heel veel plezier en een goede reis! Geniet ervan en hopelijk hebben jullie mooi weer.

Gert Jan

Goedereis en veel visplezier.

Sylvia Baggerman

Wat een organisatie! Een goede reis, veel plezier en een goede visvangst!

Kees

Ik mag hopen, dat de temperatuur een beetje meehelpt om het gezellig te maken.Veel plezier en goede vangst in het hoge noorden.

Cees Blonk

Goed weer en veel plezier. Benieuwd naar foto’s en verhalen

Manja

Heel veel plezier allemaal!! Geniet ervan.
Paps was inderdaad druk met het pakken van alle spullen, dus hopelijk lukt het om alles mee te krijgen.
Goeie reis!!

Bert

Een goede reis en een goede vangst het eten ziet er weer goed uit ! Als de temperatuur nu ook meewerkt zal het best lukken . ?

Bert Dijkers

Ik wens jullie een goede vlucht, mooi weer en een goede vangst.